Yaşar Üniversitesi

Kurum içi eğitim ortamı 

Bu site, Yaşar Üniversitesi çalışanların ve akademisyenlerinin kurum için belirtilen ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmıştır.

İhtiyaç doğrultusunda eğitim gereksinimlerini tamamlamak ve  ilgili konularda bilgi sahibi olmak için izlemeniz gereken yönergeler sitede mevcuttur. 

İlgili eğitimlerin içeriği, ünitelerşeklinde gruplandırılmış modüllerden oluşmaktadır. Eğitim sitenin solundaki "Dersler" bağlantısından içeriğe ulaşabilirsiniz. İlgili eğitimlerde  sorumluluğun sizde olduğunu lütfen unutmayınız. Talimatları ve içeriği zamanında takip etmek sizlerin sorumluluğunda olup sınava girmek için verilen programa göre belli etkinlikleri yapmanız beklenmektedir. Eğitimin başarı koşullarına bağlı olarak sertifika alabilirsiniz.

Yasar University

In-house training for employees

This site is designed to meet employees and teaching staff's specified needs. 

There are a few instructions you should follow in order to gain a good knowledge of the subject and to complete the training requirements. 

The content for these training is divided into modules that are grouped into units. You can access the content from "Lessons" link on the left of each site. Please do not forget that you should take responsibility for your learning in this training. Following instructions and content in a timely manner is your responsibility. You are expected to do activities according to the given schedule, to take the exam. You can get your certificate depending on the conditions of success of the training.
 


 

Önceki dönem verdiğim Ders içeriklerini nasıl aktarabilirim?

Değerli Akademisyenlerimiz,
Sakai CLE sunucularımızda güncelleme çalışması yapılmış olup, geçmiş dönemlerde açmış olduğunuz proje sayfaları ve vermiş olduğunuz ders içeriklerini yeni yapılandırmaya kontrollü aktarımlarınız için ekte sunulan işlem adımlarını izlemeniz gerekmektedir.

 

How do I export Lessons content from the previous semester?

Dear Faculty and Instructors,
Sakai CLE servers have been updated and you need to follow the attached steps for the transfer of sites/lesson content you have created in previous semesters.